حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
شناسه : 38467

دهقانی به همراه جمعی از معاونین خود پس از اخذ درخواست مراجعین و شنیدن صحبت‌های آنان، به مشکلات مطرح شده رسیدگی و دستورات قضایی لازم را برای حل این مشکلات صادر کردند. در جلسه دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان خوزستان با مردم استان که در دفتر وی برگزار شد، به درخواست قضایی بیش از […]

پ
پ

دهقانی به همراه جمعی از معاونین خود پس از اخذ درخواست مراجعین و شنیدن صحبت‌های آنان، به مشکلات مطرح شده رسیدگی و دستورات قضایی لازم را برای حل این مشکلات صادر کردند.

در جلسه دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان خوزستان با مردم استان که در دفتر وی برگزار شد، به درخواست قضایی بیش از ۵۰ نفر از مراجعه‌کنندگان رسیدگی شد.  

همچنین در نماز جمعه هفته اول اسفندماه، بیش از ۱۰۷ تقاضای مردمی توسط رئیس کل و سایر مسئولان قضایی مرکز استان رسیدگی شد.

گفتنی است در بهمن ماه نیز بیش از هزار نفر از مردم استان با حضور در مجتمع‌های قضایی سراسر استان و همچنین از طریق حضور در میز‌های خدمت دادگستری استان، توانستند مسائل مربوط به پرونده قضایی خود را مطرح و پاسخ مقتضی دریافت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.