حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
شناسه : 38386

نشست کمیته حفاظت و صیانت از اراضی ملی، جنگل‌ها و مراتع به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان در خصوص تعیین تکلیف مجتمع گردشگری قلعه رودخان فومن برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه در این نشست با انتقاد از ضعف مدیریتی در استان گیلان تصریح کرد: برغم انفساخ قرار داد پیمانکار پیشین […]

پ
پ

نشست کمیته حفاظت و صیانت از اراضی ملی، جنگل‌ها و مراتع به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان در خصوص تعیین تکلیف مجتمع گردشگری قلعه رودخان فومن برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه در این نشست با انتقاد از ضعف مدیریتی در استان گیلان تصریح کرد: برغم انفساخ قرار داد پیمانکار پیشین طرح و عدم تمدید قرارداد، متاسفانه هیچ گونه اقدامی از ناحیه مسئولان امر در جهت ساماندهی وضعیت و حفظ حقوق بیت المال به معنای واقعی انجام نشده است و کوتاهی مسئولان امر در ساماندهی وضعیت کاملا مشهود است و قطعا با کسانی که در این خصوص کوتاهی کنند برخورد قانونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در برخورد با فساد هیچ مماشات و اغماضی نخواهد داشت اظهار کرد: گزاراشات خلافی از ادارات در این خصوص صادر شده و افرادی در بدنه سازمان‌ها و ادارات قصد دارند تا با کارشکنی و تبانی مانع از پیشبرد امور شوند که به چنین گزارشات کذبی رسیدگی خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان گیلان همچنین به دادستان شهرستان فومن دستور داد تا به طور دقیق بر روند امور نظارت داشته باشد و اگر کسانی با کوتاهی در مسئولیت خود به بیت المال خسارتی وارد کنند، مورد تعقیب قضایی قرار گیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.