حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
شناسه : 38396

علی دهقانی در دیدار با رئیس بنیاد شهید خوزستان، بر خدمت‌رسانی ویژه به جامعه ایثارگران به‌ویژه خانواده شهدا و جانبازان تاکید کرد.  رئیس کل دادگستری خوزستان  در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی‌داشت روز جانباز، گفت: همه ما مدیون خدمات ایثارگران به ویژه شهدا و جانبازان و خانواده‌های معظم آنان هستیم.  در ادامه […]

پ
پ

علی دهقانی در دیدار با رئیس بنیاد شهید خوزستان، بر خدمت‌رسانی ویژه به جامعه ایثارگران به‌ویژه خانواده شهدا و جانبازان تاکید کرد. 

رئیس کل دادگستری خوزستان  در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی‌داشت روز جانباز، گفت: همه ما مدیون خدمات ایثارگران به ویژه شهدا و جانبازان و خانواده‌های معظم آنان هستیم. 

در ادامه این دیدار، رئیس کل دادگستری خوزستان، اعضای شورای معاونین، رییس شورای حل اختلاف استان، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب اهواز و سرپرست دادگاه‌های تجدیدنظر استان ضمن دیدار با ۵۰ نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران به درخواست آنان رسیدگی و دستورات لازم را جهت پیگیری مشکلات قضایی آنان صادر کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.