حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
شناسه : 38346

 علی شعبانی در دیدار با سردار رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین که به مناسبت روز پاسدار در محل این فرماندهی انجام شد، گفت: اقدام زشت و غیرقانونی دشمنان نظام در تروریست خواندن سپاه مردمی هیچ ارزش و اهمیتی ندارد و مورد هجمه قرار دادن سپاه پاسداران سرافرازِ به این دلیل است […]

پ
پ

 علی شعبانی در دیدار با سردار رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین که به مناسبت روز پاسدار در محل این فرماندهی انجام شد، گفت: اقدام زشت و غیرقانونی دشمنان نظام در تروریست خواندن سپاه مردمی هیچ ارزش و اهمیتی ندارد و مورد هجمه قرار دادن سپاه پاسداران سرافرازِ به این دلیل است که سپاه نقطه قوت و اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه جنگ سخت و نرم است.

وی افزود: این اقدام غربی‌ها به این دلیل است که مردم پشتوانه سپاه هستند و تجلی آن را در بسیج مردمی می‌بینیم و این سپاه مقتدر است که هزاران عنصر کارآمد و علمی در آن حضور مجاهدانه دارند و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی را با قوت دنبال می‌کنند.
رئیس کل دادگستری استان قزوین، ادامه داد: دشمنان نظام می‌خواستند با اغتشاشات به اهداف شوم خود دست یابند، اما باز ناکام ماندند و می‌خواهند با این بازی‌های دیپلماتیک بر ملت ما فشار وارد کنند، زیرا ملت ایران سپاه را دوست دارد و نظام اسلامی به این حرکات دشمن پاسخ محکم و متناسب خواهد داد.

شعبانی همچنین اذعان کرد: پاسداری یک رسالت است و سپاه پاسداران نیز با همین روحیه و اعتقاد، ادامه دهنده راه امام حسین (ع) با این باور قلبی است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین همچنین با بیان اینکه نهاد انقلابی سپاه مصداق بارز مردمی بودن و خدمت خالصانه تمامی عرصه‌ها است، تاکیدکرد: امروزه «مردمی بودن، حرکت در خط امام و رهبری، داشتن روحیه انقلابی، یاری به مردم در تمامی حوزه‌ها و…» از خصوصیات پاسداران انقلاب اسلامی است.

این دیدار با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونان قضایی رئیس کل دادگستری استان قزوین انجام شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.