حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
شناسه : 38343

ظهر امروز شنبه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ دادستان مرکز استان خراسان جنوبی به همراه تعدادی از قضات شعب دادسرای عمومی بیرجند از مجموعه  دانش بنیان کویرتایر بیرجند بازدید کردند. حجت الاسلام والمسلمین نسائی زهان گفت: نیاز است تا قضات از نزدیک با مجموعه‌های سرمایه گذاری، تولیدی و اشتغال آفرین آشنا شوند چرا که این آشنایی […]

پ
پ

ظهر امروز شنبه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ دادستان مرکز استان خراسان جنوبی به همراه تعدادی از قضات شعب دادسرای عمومی بیرجند از مجموعه  دانش بنیان کویرتایر بیرجند بازدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نسائی زهان گفت: نیاز است تا قضات از نزدیک با مجموعه‌های سرمایه گذاری، تولیدی و اشتغال آفرین آشنا شوند چرا که این آشنایی آن‌ها موجب تسهیل در روند رسیدگی‌های مربوطه می‌شود.

دادستان مرکز استان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و همچنین سند تحول قضائی بیان کرد: باید مشکلات سرمایه داران و موانع تولید تولید کنندگان همواره از سر راه آنان برداشته شود و در امر تولید تسهیل شود، بررسی‌های لازم انجام شود تا چنانچه نیاز به استمهال بانکی یا دستگاه‌های خدمت رسان دارند اقدامات لازم صورت پذیرد.

سید محمد حسین زینلی مدیرعامل شرکت کویر تایر نیز در جریان این بازدید گزارش کاملی از پیشینه و فعالیت‌های اخیر کارخانه کویرتایر ارائه کرد و گفت: در فاز جدید طرح توسعه شرکت کویر تایر علاوه بر تولید تایر جدید سبز در سایز‌های ۱۸ و ۱۹ که اولین بار ایران رقم خواهد خورد، اشتغال آفرینی بیش از ۳ هزارو ۱۰۰ نفر نیز در طول طرح در دست اقدام است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.