حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۵۲
شناسه : 38191

۲ پرونده مالی به مبلغ ۲ میلیارد تومان که محکوم علیه آنها به مدت ۳ سال در زندان به سر می برد با صلح و سازش مختومه شد. این پرونده جهت صلح و سازش و رهایی محکوم علیه از زندان به شعبه ۴۳ شورای حل اختلاف اصفهان ارجاع شد که اعضا و کارکنان این شعبه […]

پ
پ

۲ پرونده مالی به مبلغ ۲ میلیارد تومان که محکوم علیه آنها به مدت ۳ سال در زندان به سر می برد با صلح و سازش مختومه شد.

این پرونده جهت صلح و سازش و رهایی محکوم علیه از زندان به شعبه ۴۳ شورای حل اختلاف اصفهان ارجاع شد که اعضا و کارکنان این شعبه پس از ورود به پرونده موفق شدند پس از چندین جلسه و وساطت و میانجیگری میان خواهان‌ها و خوانده هر ۲ پرونده که مربوط به یک نفر بود، سازش ایجاد کنند.

اعضای شورای حل اختلاف پس از تلاش های مکرر و مستمر موفق شدند، رضایت خواهان ها را با دریافت هر کدام مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان یک ماه پس از آزادی جلب کنند و  پرونده با صلح و سازش مختومه و موجبات آزادی زندانی از زندان نیز فراهم شد.

شوراهای حل اختلاف یک فرصت کم نظیر برای ترویج و توسعه فرهنگ صلح و سازش و حل و فصل اختلافات مردم می باشد باید از ظرفیت این نهاد مردمی حداکثر بهره برداری به عمل آید زیرا دین اسلام برای صلح و آشتی میان مردم اهمیت فراوانی قائل است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.