حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
شناسه : 38154

حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری اظهار کرد: در راستای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر آزادسازی حریم رودخانه ها، حریم های متصرف شده در استان، شناسایی شده است که نسبت به رفع تصرف آن اقدام شد. وی گفت: بر اساس رای قطعی دادگاه و در راستای اجرای دستور رئیس دادگاه عمومی بخش مرزن آباد […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری اظهار کرد: در راستای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر آزادسازی حریم رودخانه ها، حریم های متصرف شده در استان، شناسایی شده است که نسبت به رفع تصرف آن اقدام شد.

وی گفت: بر اساس رای قطعی دادگاه و در راستای اجرای دستور رئیس دادگاه عمومی بخش مرزن آباد ۲ هزار و ۵۵۰ متر مربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست چالوس با همراهی یگان امداد انتظامی شهرستان، پاسگاه ولی آباد و کارکنان ادارات راهداری، منابع طبیعی و امور آب منطقه ای رفع تصرف شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه و با پیگیری و نظارت دستگاه قضایی استان تاکنون اقدامات خوبی از سوی روسا و دادستان‌های استان در خصوص آزاد سازی حریم رودخانه های استان صورت گرفته است البته آزاد سازی هر چه بهتر حریم رودخانه ها مستلزم همکاری دیگر ادارات مرتبط است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم و حفاظت از بیت المال باید با انسجام بخشی و تعامل هدفمند همه دستگاه‌های مرتبط انجام شود، گفت: دستگاه قضایی به تنهایی نمی‌تواند برای رفع تصرف اراضی ملی، اقدامات پیشگیرانه انجام دهد بلکه همه دستگاه‌ها باید در این خصوص همکاری لازم را داشته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.