حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
شناسه : 38151

 مسلم کاربخش با همراهی دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان از معدن بزرگ زغالسنگ همکار این شهرستان بازدید و درگفتگو با مدیران و کارگران این معدن مسائل و مشکلات موجود را بررسی کردند که در این میان توجه به مسائل کاری ، استخدامی و بیمه‌ای در صدر مطالبات کارگران قرار داشت و در ادامه تصمیمات […]

پ
پ

 مسلم کاربخش با همراهی دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان از معدن بزرگ زغالسنگ همکار این شهرستان بازدید و درگفتگو با مدیران و کارگران این معدن مسائل و مشکلات موجود را بررسی کردند که در این میان توجه به مسائل کاری ، استخدامی و بیمه‌ای در صدر مطالبات کارگران قرار داشت و در ادامه تصمیمات لازم جهت رفع موانع و مشکلات این حوزه اتخاذ شد.

رئیس دادگستری شهرستان راور در حاشیه این دیدار گفت: دستگاه قضایی در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولید کنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی با توجه به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال که بنام« تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین » نامگذاری شده و از آنجایی که رونق تولید موجب حل مشکلات اقتصادی و همچنین رفع معضل بیکاری و بهبود معیشت مردم خواهد شد، از همه ظرفیت ها برای رفع موانع تولید استفاده کرده و در این عرصه اقدامات موثر و قاطعی خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب راور نیز اظهار کرد: یکی از موضوعات اولویت دار و پیش بینی شده در سند تحول دستگاه قضایی، تولید و رفع موانع تولید بوده که مورد تاکید ریاست قوه قضاییه نیز قرار دارد.

مجتبی استوارزاده افزود: معادن یکی از مهم‌ترین سرمایه‌ها در چرخه اقتصادی کشور هستند که دادستانی وظیفه دارد به منظور صیانت از حقوق عامه، نظارت بر فعالیت‌ها و کمک به تولید، مسائل فعالان این حوزه را شنیده و متناسب با آن اقدامات حمایتی را انجام دهد.

وی اعلام کرد: در جریان این بازدید کارگران معدن زغالسنگ همکار راور خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی و کاری و مسائل بیمه‌ای خود بودند که مقرر شد؛ مشکلات به صورت مکتوب به دادستانی راور اعلام شود تا از طریق ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی پیگیری شود و مکاتبات لازم با مجمع نمایندگان استان کرمان و سایر بخش ها نیز صورت گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.