حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
شناسه : 37950

حیدرآسیابی اظهار کرد: با ورود دادگستری گلستان ۱۶۵ هزار مترمربع از زمین های راکد شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان خلع ید و به بیت المال بازگردانده شد. وی افزود: این زمین ها در قالب ۳۳ فقره قرارداد و برای ساخت واحدهای تولیدی به سرمایه گذاران واگذار شده بود اما با گذشت چند دهه، هیچ […]

پ
پ

حیدرآسیابی اظهار کرد: با ورود دادگستری گلستان ۱۶۵ هزار مترمربع از زمین های راکد شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان خلع ید و به بیت المال بازگردانده شد.

وی افزود: این زمین ها در قالب ۳۳ فقره قرارداد و برای ساخت واحدهای تولیدی به سرمایه گذاران واگذار شده بود اما با گذشت چند دهه، هیچ اقدامی برای ساخت و ساز و راه اندازی کارخانه های تولیدی در این زمین ها، انجام نشده بود .

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: این زمین ها در حالی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، راکد و بدون استفاده مانده بود که شرکت شهرک های صنعتی گلستان، هیچ زمینی برای واگذاری به سرمایه گذاران جدید و توسعه کارخانه های استان در اختیار نداشت.

آسیابی افزود: این موضوع از چند ماه پیش به صورت ویژه در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی استان قرار گرفت و در دادگاه های استان رای به خلع ید ۱۶۵ هزار هزار مترمربع از این زمین ها داده شد.

وی با بیان این که ۱۰۰ هزار مترمربع از مساحت آزاد شده آماده واگذاری به متقاضیان جدید است، تاکید کرد: بر اساس اعلام مسئولان شرکت شهرک های صنعتی استان، زمین های صنعتی آزاد شده، قابلیت سرمایه گذاری حداقل ۲۰سرمایه گذار و اشتغالزایی ۳۰۰ نفر را فراهم کرده است .

آسیابی افزود: بر اساس مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، شرکت های دانش بنیان در اولویت واگذاری این زمین ها هستند تا بتوانند از تسهیلات حمایتی دولت برای توسعه این واحدها برخوردار شوند .

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: همچنین امسال با ورود دادگستری استان ۴۵ هکتار از زمین های اسکله بندرگز که قرار بود تاسیسات گردشگری در آن ساخته شود اما پس از چند دهه راکد و بدون استفاده بود، خلع ید شد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.