حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
شناسه : 37952

ناصر عتباتی گفت: در پی وقوع حادثه ای که در سال ۹۷ توسط فردی با هویت م- م در یکی از روستاهای شهرستان سلماس رخ داد متهم از آن تاریخ در زندان به سر می برد و منتظر اجرای حکم قصاص بود. وی ادامه داد: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف ویژه زندان و پیگیریهای […]

پ
پ

ناصر عتباتی گفت: در پی وقوع حادثه ای که در سال ۹۷ توسط فردی با هویت م- م در یکی از روستاهای شهرستان سلماس رخ داد متهم از آن تاریخ در زندان به سر می برد و منتظر اجرای حکم قصاص بود.

وی ادامه داد: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف ویژه زندان و پیگیریهای رئیس دادگستری و دادستان سلماس و پس از چندین نوبت مذاکرات و جلسات سازشی، در نهایت با گذشت اولیاء دم، محکوم از مجازات قصاص رهایی و فرصت دوباره زندگی یافت.
رئیس کل دادگستری استان با تحسین اقدام ارزنده اولیای دم گفت سنت حسنه الهی که به صلح وسازش طرفین تاکید دارد توسط اولیای دم اجرا گردید و جلوه‌ای از عطوفت و رافت اسلامی را به نمایش گذاشت و امید است این گونه اقدامات ارزشمند را بیشتر شاهد باشیم.

گفتنی است این چهل و ششمین سازش در پرونده قصاص استان آذربایجان غربی است که در سلماس رخ داده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.