حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
شناسه : 37894

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در دهه مبارک و با برکت فجر انقلاب اسلامی، با مشارکت خیرین نیکوکار به لطف خدا، تعداد ٢١ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند. وی افزود: بدهی این […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در دهه مبارک و با برکت فجر انقلاب اسلامی، با مشارکت خیرین نیکوکار به لطف خدا، تعداد ٢١ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

وی افزود: بدهی این محکومین بالغ بر ٢٨١ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ مبلغ ۵ میلیارد و ٧۵٠ میلیون ریال در قالب کمک بلاعوض (توسط ستاد دیه و خیرین) و مبلغ ٨ میلیارد و ۴٠٠ میلیون ریال به صورت وام بانکی پرداخت شده و مابقی مبلغ بدهی درقالب پذیرش اعسار، پرداختی خود مددجویان، اخذ گذشت از شکات آنان بوده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی همچنین با اشاره به برگزاری جشن گلریزان ستاد دیه استان مرکزی در مورخ ٢١ بهمن ماه در محل زورخانه متقین شهر اراک، بیان کرد: در این مراسم خیرخواهانه که از سوی ستاد دیه استان و با همت پهلوانان با غیرت شهر مصادف با ایام باسعادت ماه مبارک رجب برگزار شد با اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه خیرین گرانقدر مبلغ ١ میلیارد و ١٢٠ میلیون ریال کمک جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.