حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
شناسه : 37862

حیدر آسیابی با بیان اینکه با هوشیاری حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان ۲ کارچاق‌کن به دام افتادند، گفت: آنها شب گذشته سر قرار و هنگام دریافت پول دستگیر شدند. رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این افراد خود را از افراد نزدیک به مسئولان قضایی استان معرفی می کردند و در پرونده های مهم با […]

پ
پ

حیدر آسیابی با بیان اینکه با هوشیاری حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان ۲ کارچاق‌کن به دام افتادند، گفت: آنها شب گذشته سر قرار و هنگام دریافت پول دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این افراد خود را از افراد نزدیک به مسئولان قضایی استان معرفی می کردند و در پرونده های مهم با ادعای این که می توانند رای پرونده را به نفع یکی از طرفین، تغییر دهند، پول نقد ، دلار و سکه درخواست می کردند.

آسیابی ادامه داد: با گزارش مردم به سامانه پیامکی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، بررسی این گزارش با حساسیت آغاز و پس از چند ماه تحقیق و کار اطلاعاتی، این دو نفر دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این ۲ نفر فعلا بازداشت هستند و افرادی که در دام این کارچاق کن ها گرفتار شده‌اند، می توانند برای طرح شکایت، به دادسرای مرکز استان و یا حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مراجعه کنند.

آسیابی افزود: امسال با تلاش حفاظت و اطللاعات استان و گزارش های مردم به سامانه پیامکی حفاظت استان ۵۲ کارچاق کن و کارشناس متخلف شناسایی و دستگیر شده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.