حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
شناسه : 37838

 غلامعلی دهشیری در جمع ۱۲ زندانی آزاد شده با استفاده از ارفاقات قانونی در شهرستان مهریز استان یزد، با اشاره به سنگین بودن قانون مبارزه با مواد مخدر، اظهارکرد: هدف از قانون مبارزه با مواد مخدر ریشه کن کردن این بلای خانمان سوز در کشور است. وی تصریح کرد: گردش مالی بالای این حوزه باعث […]

پ
پ

 غلامعلی دهشیری در جمع ۱۲ زندانی آزاد شده با استفاده از ارفاقات قانونی در شهرستان مهریز استان یزد، با اشاره به سنگین بودن قانون مبارزه با مواد مخدر، اظهارکرد: هدف از قانون مبارزه با مواد مخدر ریشه کن کردن این بلای خانمان سوز در کشور است.

وی تصریح کرد: گردش مالی بالای این حوزه باعث شده تا عده ای با بهانه های مختلف درگیر این بلای خانما سوز شوند و علاوه بر آسیب به خود و خانواده‌هایشان بسیاری را به نابودی کشند.

دهشیری گفت: در این ایام آزادی بخش قدر آزادی به دست آمده را بدانید و با تقویت اراده خود و بازگشت به جامعه زندگی سالمی را آغاز کنید.

وی با اشاره به با پیشنهاد هوشمندانه و تحسین برانگیز رئیس قوه قضاییه و لطف و تدبیر مقتدرانه مقام‌معظم رهبری با عفو پدرانه اخیر، افزود: روحیه امید و نشاط اجتماعی و انسجام ملی خوبی را در بین زندانیان و خانواده آنان به پا کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، تصریح کرد: گاهی این ارفاقات قانونی و دلسوزانه قضات بلحاظ شرایط مددجو می تواند برخی نقدها را  در پی داشته باشد، اما امید است این دلسوزی و خیرخواهی قضات زمینه بازگشت به زندگی شرافتمندانه زندانیان را فراهم کند.

دهشیری افزود: خوشبختانه در یزد به همت قضات، مسئولان و خیران اتفاقات خوبی در حوزه آزادی زندانیان رقم می خورد که قابل تقدیر است.

رئیس کل دادگستری استان یزد همچنین، گفت: شما باید به عنوان الگویی که این مسیر اشتباه را طی کرده اید از اطرافیان خود مراقبت کنید تا به این مسیر دچار نشوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.