حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
شناسه : 37855

در پی تاکیدات رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر پیگیری برای تسریع در تخلیه کشتی‌های حامل کالاهای اساسی و ترخیص آن­ها به منظور جلوگیری از کمبود کالا در بازار، پیرو بازدیدهای صورت گرفته از روند تخلیه و ترخیص کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی و طی بررسی‌­های صورت گرفته مشاهده شد یک کشتی حامل […]

پ
پ

در پی تاکیدات رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر پیگیری برای تسریع در تخلیه کشتی‌های حامل کالاهای اساسی و ترخیص آن­ها به منظور جلوگیری از کمبود کالا در بازار، پیرو بازدیدهای صورت گرفته از روند تخلیه و ترخیص کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی و طی بررسی‌­های صورت گرفته مشاهده شد یک کشتی حامل ۶۷ هزار تن محموله ذرت دامی متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام کشور به دلیل مشکلات موجود در تاییدیه­ کشور مبدا برای ارائه به دامپزشکی، از ماه‌­های گذشته تاکنون در لنگرگاه بندرشهیدرجایی بلاتکلیف بوده که بر این اساس با ورود بازرسی کل استان پیگیری موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

در همین راستا با توجه به دستور محمد اسمی بازرس کل استان هرمزگان مبنی بر بررسی و پیگیری موضوع جلسه­‌ای با حضور متولیان امر در محل بازرسی کل ­استان ­هرمزگان برگزار و ضمن بررسی مشکلات موجود، راه­کارهای لازم جهت ­رفع و برون رفت از وضعیت موجود ارائه شد.

بنابراین گزارش، در جلسه فوق تاکید شد که اقدام عاجل جهت ترخیص فوری محموله ۶۷ هزار تنی ذرت دامی در بندرشهیدرجایی صورت پذیرد و مراتب به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط ابلاغ شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.