حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
شناسه : 37857

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی گفت: بعد از عفو محکومان توسط مقام معظم رهبری و وصول بخشنامه و دستور العمل اجرای آن از سوی رئیس قوه قضاییه با فوریت و جدیت موضوع در کارگروهی متشکل از دادستان مرکز استان، معاونین قضایی رئیس کل و مدیر کل زندان های استان و همچنین در شهرستان […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی گفت: بعد از عفو محکومان توسط مقام معظم رهبری و وصول بخشنامه و دستور العمل اجرای آن از سوی رئیس قوه قضاییه با فوریت و جدیت موضوع در کارگروهی متشکل از دادستان مرکز استان، معاونین قضایی رئیس کل و مدیر کل زندان های استان و همچنین در شهرستان ها جهت بررسی پرونده محکومان مشمول دستورالعمل تشکیل شد .

وی با بیان اینکه پس از بررسی پرونده محکومان تا به امروز تعداد زیادی از زندانیان استان زنجان مشمول این عفو قرار گرفتند، گفت: در این راستا محکومان و متهمان حوادث اخیر نیز از زندان‌های استان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: این عفو، با این حجم و شامل محکومان و متهمان بویژه متهمان حوادث اخیر ضمن ناخشنودی دشمنان و بدخواهان نظام، نشاندهنده لطف و محبت مقام معظم رهبری نسبت به جوانان بود که در این مورد نیز با روحیه پدرانه برخورد کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.