حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۴۷
شناسه : 37759

ملاقات مردمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان و معاونان وی با ۱۰۰ نفر از شهروندان و مراجعان جهت شنیدن مشکلات و موضوعات مرتبط با پرونده های قضایی آنان در دادسرای رشت برگزار شد.  در این ملاقات عمومی مراجعان به صورت انفرادی و رو در رو با دادستان و معاونان دادسرا دیدار کردند. دادستان […]

پ
پ

ملاقات مردمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان و معاونان وی با ۱۰۰ نفر از شهروندان و مراجعان جهت شنیدن مشکلات و موضوعات مرتبط با پرونده های قضایی آنان در دادسرای رشت برگزار شد.

 در این ملاقات عمومی مراجعان به صورت انفرادی و رو در رو با دادستان و معاونان دادسرا دیدار کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان در راستای ماده ۷۳ قانون آیین دادرسی کیفری، به صورت موردی، دستورات مقتضی را از حیث ارشاد قضایی و تسریع و دقت لازم در امر تحقیقات صادر کرد.

شهروندان استان گیلان که در خصوص پرونده‌های جریانی و اجرای احکام تقاضای ملاقات بی واسطه با دادستان استان را دارند می توانند از طریق دفتر دادستانی به راحتی نام نویسی کنند تا بر اساس نوبت سه‌شنبه هر هفته با مسئولان دادسرای مرکز استان گیلان چهره به چهره ملاقات و مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.