حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۳۶
شناسه : 37754

 هشت ساختمان جدید پزشکی قانونی در استان‌های فارس، بوشهر، البرز، گیلان، یزد، اصفهان و گلستان (دو ساختمان) به بهره برداری می‌رسد که با تحقق این امر تعداد مراکز فعال تملیکی از ۲۴۵ به ۲۵۳ واحد و سطح زیربنای فضای فیزیکی تملیکی سازمان نیز به میزان ۸ هزار و ۶۴۳ مترمربع افزایش خواهد یافت. همچنین از […]

پ
پ

 هشت ساختمان جدید پزشکی قانونی در استان‌های فارس، بوشهر، البرز، گیلان، یزد، اصفهان و گلستان (دو ساختمان) به بهره برداری می‌رسد که با تحقق این امر تعداد مراکز فعال تملیکی از ۲۴۵ به ۲۵۳ واحد و سطح زیربنای فضای فیزیکی تملیکی سازمان نیز به میزان ۸ هزار و ۶۴۳ مترمربع افزایش خواهد یافت.

همچنین از آن جا که یکی از مشکلات مردم در دسترسی به خدمات سازمان در برخی شهرستان‌ها، فقدان مراکز پزشکی قانونی در آن شهرستان و دور بودن آنان از اولین مرکز پزشکی قانونی است، در راستای گسترش عدالت در دسترسی به خدمات، راه اندازی ۴۹ مرکز پزشکی قانونی در شهرهایی که با وجود بهره مندی از مراکز قضایی، فاقد پزشکی قانونی بودند، در سال‌های اخیر در دستور کار سازمان قرار گرفت که از آن‌ها به عنوان مراکز ۴۹ گانه یاد می‌شود.

بر اساس این گزارش با تلاش‌های انجام شده تاکنون ۳۹ مرکز از ۴۹ مرکز یاد شده راه اندازی شده است و چهار مرکز دیگر نیز در ایام الله دهه مبارک فجر ۱۴۰۱ در استان‌های فارس (زرقان)، مرکزی (فرمهین)، آذربایجان شرقی (چاراویماق) و خراسان رضوی (طرقبه شاندیز) افتتاح می‌شود که با افتتاح این چهار مرکز در مجموع شاهد فعالیت ۴۳ مرکز از مراکز ۴۹ گانه در کشور خواهیم بود.

در همین راستا راه اندازی دو مرکز خنداب و کمیجان در استان مرکزی و همچنین کلنگ زنی ۴ پروژه در شهرستان‌های استان یزد نیز در ایام الله دهه فجر سال جاری به انجام می‌رسد که قطعا مردم عزیز آن مناطق و مراجعین سازمان از برکات و آثار خیر آن بهره‌مند خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.