حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
شناسه : 37713

حسین رجبی طی مکاتبه ای با اداره کل امور مالیاتی و شرکت های خدمات رسان استان قزوین خواستار استفاده از ارفاقات و تخفیفات قانونی برای واحدهای تولیدی شد که در بحث صرفه جویی و استفاده از حامل های انرژی با تصمیمات استانی همکاری لازم را داشتند. دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با آغاز فصل […]

پ
پ

حسین رجبی طی مکاتبه ای با اداره کل امور مالیاتی و شرکت های خدمات رسان استان قزوین خواستار استفاده از ارفاقات و تخفیفات قانونی برای واحدهای تولیدی شد که در بحث صرفه جویی و استفاده از حامل های انرژی با تصمیمات استانی همکاری لازم را داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با آغاز فصل سرما و افزایش برودت هوا و در راستای پیشگیری از افت فشار گاز در بخش خانگی و شهری، گاز واحدهای تولیدی طی برنامه زمانبندی قطع شد و این واحدهای تولیدی و صنعتی با این تصمیم استانی همکاری لازم را داشتند و در این شرایط حقوق کارگران را نیز علیرغم تعطیلی پرداخت کردند.

وی افزود: از آنجایی که حمایت همه جانبه از بخش صنعت در دستور کار تمامی دستگاه ها و نهادها قرار دارد؛ طی مکاتبه ای به اداره کل امور مالیاتی و شرکت های خدمات رسان استان اعلام شد که شرکت هایی که در بحث صرفه جویی حامل های انرژی همکاری داشتند از حمایت های قانونی بهرمند شوند.

رجبی خاطرنشان کرد: بر این اساس واحدهای تولیدی موردنظر در محاسبه و اخذ عوارض مالیاتی و همچنین پرداخت هزینه های آب، برق و گاز از حمایت های قانونی در قالب ارفاقات، تخفیفات و یا تقسیط هزینه ها استفاده خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.