حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
شناسه : 37658

در دیدار مردمی که با حضور مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر، معاونین قضایی دادگستری بوشهر،دادستان مرکز استان و رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب بوشهر به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجربرگزار شد، به بررسی مشکلات حقوقی۴۰ نفر از مراجعین و درخواست های آنها که از موارد مختلف قضایی بود پرداخت و دستورات لازم […]

پ
پ

در دیدار مردمی که با حضور مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر، معاونین قضایی دادگستری بوشهر،دادستان مرکز استان و رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب بوشهر به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجربرگزار شد، به بررسی مشکلات حقوقی۴۰ نفر از مراجعین و درخواست های آنها که از موارد مختلف قضایی بود پرداخت و دستورات لازم را ارائه کردند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهردر این دیدار ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت : هدف از برگزاری این دیدار ها تسهیل و دسترسی آسان مردم به مسئولان قضایی در جهت شنیدن مسائل و مشکلات و دغدغه های آنها است.

وی افزود : در همین راستا به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر درتمامی حوزه های قضایی دیدار حضوری مردم با کلیه روسا و دادستان ها نیز برگزار شد و مسئولان قضایی استان از نزدیک و به صورت چهره به چهره به درخواست های قضایی و مسائل و مشکلات مراجعین رسیدگی کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.