حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
شناسه : 37650

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری با همراهی دادستان مرکز استان، معاونان و رئیس دادگستری و دادستان بهشهر در بازدید از بندر امیرآباد بر تعیین تکلیف و ممانعت از انباشت برخی کالای وارداتی دپو شده مورد نیاز مردم و بازار تاکید کرد. رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید سرزده از انبار نگهداری ازاقلام وکالاهای وارداتی بندر […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری با همراهی دادستان مرکز استان، معاونان و رئیس دادگستری و دادستان بهشهر در بازدید از بندر امیرآباد بر تعیین تکلیف و ممانعت از انباشت برخی کالای وارداتی دپو شده مورد نیاز مردم و بازار تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید سرزده از انبار نگهداری ازاقلام وکالاهای وارداتی بندر امیرآباد بهشهر اظهار کرد: متاسفانه به دلیلی برخی مشکلات، شاهد انباشت برخی از کالاهای وارداتی در ا نبارها بودیم که دستورات لازم در خصوص تعیین تکلیف و تسریع در ترخیص این کالاها صادر شد تا از فاسد شدن این اقلام ممانعت شود و امیدواریم شاهد سرعت بخشی به این امر باشیم.

وی همچنین از همه مدیرانی که در این زمینه مسئولیت دارند خواست تا نظارت بیشتری بر وضعیت کالاهای انباشت شده داشته و هر چه سریعتر به ترخیص کالا‌های دپو شده در انبار بنادر و گمرکات استان مازندران اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری از یک واحد تولیدی در حال ساخت بازدید و با مدیر عامل این واحد گفت‌وگو و بر حمایت دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی تاکید کرد و افزود: کمک به واحدهای درحال احداث می‌تواند به اشتغال جوانان و رونق اقتصادی استان و منطقه کمک شایانی داشته باشد و بر این اساس دستگاه قضایی در راستای حمایت از این واحد و دیگر واحدهای تولیدی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: مقرر شد مشکلات واحدهایی که مشکل حقوقی، قضایی و بانکی دارند احصا و در اسرع وقت در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان ذیربط مطرح و نسبت به حل آن تصمیماتی اتخاذ شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.