حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
شناسه : 37655

 علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه داستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی بازدید کرد. در جریان این بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور و هیئت همراه از نزدیک وضعیت پارکینگ خودروها و موتورهای توقیفی پارکینگ را مورد بررسی قرار […]

پ
پ

 علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه داستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی بازدید کرد.

در جریان این بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور و هیئت همراه از نزدیک وضعیت پارکینگ خودروها و موتورهای توقیفی پارکینگ را مورد بررسی قرار دادند.

حسنی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گزارشی از روند فعالیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ارائه و عملکرد شورا را بیان کرد.

گفتنی است در این پارکینگ در حال حاضر ۱۶۶۶ دستگاه خودرو توقیف است که برای تعداد ۳۷۱ دستگاه حکم مصادره به نفع دولت صادر شده و از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۷۱۰ دستگاه در مزایده‌های برگزار شده فروخته شده و تا پایان سال جاری دو مزایده دیگر برگزار خواهد شد.

در ادامه سفر معاون قضایی دادستان کل به استان خراسان جنوبی، جمادی از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان در حال احداث بانوان بیرجند و همچنین از ایست و بازرسی علی آباد بیرجند بازدید و در جریان اقدامات و برنامه های آنان قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.