حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
شناسه : 37602

حمید بهرامیان از صلح و سازش در پرونده ۲۰ میلیارد تومانی و آزادی پیرمرد زندانی پس از چندین سال، با وساطت شعبه ۵۰ شورای حل اختلاف زندان اصفهان خبر داد. رئیس توسعه حل اختلاف استان اصفهان گفت: با مساعی و تلاش اعضا و کارکنان شعبه ۵۰ شورای حل اختلاف مستقر در زندان استان اصفهان به […]

پ
پ

حمید بهرامیان از صلح و سازش در پرونده ۲۰ میلیارد تومانی و آزادی پیرمرد زندانی پس از چندین سال، با وساطت شعبه ۵۰ شورای حل اختلاف زندان اصفهان خبر داد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اصفهان گفت: با مساعی و تلاش اعضا و کارکنان شعبه ۵۰ شورای حل اختلاف مستقر در زندان استان اصفهان به رضایت و توافق شاکی در پرونده دارای بدهی مالی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان مصالحه ایجاد شد و محکوم علیه که پیرمردی مسن بود پس از چندین سال از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

  بهرامیان در ادامه افزود: با عنایت به وظیفه خطیر اعضای شوراهای حل اختلاف در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانیان و افزایش صلح و سازش، شعبه ۵۰ شورای حل اختلاف لنجان مستقر در زندان استان اصفهان وارد مذاکرات و گفت‌وگو با شاکی نامبرده گردید که خوشبختانه موفق شدند با استعانت از خداوند متعال موجبات آزادی پیرمرد مسن از زندان را فراهم کنند و پرونده با صدور گزارش اصلاحی مختومه شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.