حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
شناسه : 37590

 غلامعلی صادقی از دستگیری عوامل تیر اندازی طی یک نزاع شخصی در مراسم عروسی در حوزه قضایی رشتخوار خبر داد. رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به صدور دستور ویژه برای بررسی این حادثه گفت: متعاقب رویداد حادثه تیر اندازی توسط چند نفر مسلح در یک مراسم عروسی که منجر به کشته و زخمی […]

پ
پ

 غلامعلی صادقی از دستگیری عوامل تیر اندازی طی یک نزاع شخصی در مراسم عروسی در حوزه قضایی رشتخوار خبر داد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به صدور دستور ویژه برای بررسی این حادثه گفت: متعاقب رویداد حادثه تیر اندازی توسط چند نفر مسلح در یک مراسم عروسی که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هم وطنانمان شد، اقدامات قضایی، اطلاعاتی و انتظامی در محل آغاز و قاتلین تنها پس از چند ساعت دستگیر شدند.

گفتنی است در این حادثه ، متاسفانه تعداد ۱۴ نفر زخمی و ۴ نفر کشته شدند. بررسی های اولیه نشان دهنده وجود زمینه های قبلی بین طرفین است. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.