حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
شناسه : 37600

حسین فاضلی هریکندی در تشریح اقدامات دادگستری کل استان البرز در راستای تحقق شعار سال و حمایت‌ قضایی از واحدهای تولیدی به مناسبت دهه فجر گفت: یکی از محورهایی که همواره در نشست‌های داخلی و عمومی رئیس قوه قضاییه مورد تاکید قرار گرفته است حمایت از واحدهای تولیدی و ممانعت از تعطیلی آن‌ها و حفظ […]

پ
پ

حسین فاضلی هریکندی در تشریح اقدامات دادگستری کل استان البرز در راستای تحقق شعار سال و حمایت‌ قضایی از واحدهای تولیدی به مناسبت دهه فجر گفت: یکی از محورهایی که همواره در نشست‌های داخلی و عمومی رئیس قوه قضاییه مورد تاکید قرار گرفته است حمایت از واحدهای تولیدی و ممانعت از تعطیلی آن‌ها و حفظ اشتغال نیروهای شاغل حتی در شرایطی است که پرونده واحد تولیدی در حال رسیدگی در مراجع قضایی است.

رئیس ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان البرز اضافه کرد: دادگستری کل استان البرز چندین گام مهم در این مسیر برداشته است که تشکیل بانک اطلاعاتی کلیه بنگاه های اقتصادی استان و همچنین شرکت های دانش بنیان به صورت تفکیک شده یکی از گام های اولیه مهم در این مسیر بوده است.

وی به فعالسازی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان البرز اشاره کرد و گفت که در ۱۰ ماهه سال جاری، ۱۲ جلسه کمیته‌های استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با مدیریت وی تشکیل شده که منجر به ۵۹ مصوبه و چهار بازدید از واحدهای تولیدی شده است.

فاضلی هریکندی با اشاره به ارجاع ۴۲۱ درخواست به دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان البرز گفت: مجموع این درخواست‌ها منجر به ۱۱۰ بازدید از سوی مدیران دادگستری استان از این واحدها شده است.

وی افزود: بررسی آماری مشکلات واحدهای تولیدی استان نشان می دهد که ۳۵ درصد به جهت طرح پرونده از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی در مراجع قضایی، ۲۰ درصد مرتبط با بانک ها، ۱۳ درصد جهاد کشاورزی، ۵ درصد شهرک های صنعتی، ۴ درصد شهرداری ها، یک درصد ورشکستگی و ۲۱ درصد مرتبط با سایر سازمان‌ها بوده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه هم اکنون در ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان البرز پرونده ۱۰۳ واحد تولیدی در دست بررسی و اقدام است تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون، حمایت های قضایی انجام شده منجر به ممانعت از تعطیلی ۱۰ واحد تولیدی و حفظ اشتغال بیش از ۲هزارو ۵۰۰نفر و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۴۰۰ نفر شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.