حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
شناسه : 37538

حیدر آسیابی در بازدید از حوزه نوکنده، بیان کرد: در قالب پویش عید تا عید از میلاد امیر المومنین علیه السلام آغاز می‌شود و تا نیمه شعبان ادامه دارد، با کمک اعضای شورای حل اختلاف، مردم و ریش سفیدان و صلح یاران برای آزادی  زندانیان غیرعمد و سازش در دعاوی، تلاش می‎شود. وی با اشاره […]

پ
پ

حیدر آسیابی در بازدید از حوزه نوکنده، بیان کرد: در قالب پویش عید تا عید از میلاد امیر المومنین علیه السلام آغاز می‌شود و تا نیمه شعبان ادامه دارد، با کمک اعضای شورای حل اختلاف، مردم و ریش سفیدان و صلح یاران برای آزادی  زندانیان غیرعمد و سازش در دعاوی، تلاش می‎شود.

وی با اشاره به سرکشی‌های دوره‌ای از حوزه‌های قضایی استان گلستان، گفت: در این بازدیدها آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌ها و میزان اجرایی شدن مصوبات بازدیدهای قبلی به این شهرستان‌ها هم بررسی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: خوشبختانه چند ماه اخیر شاهد تحولات خوبی در زمینه افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها و پاسخگویی به مراجعان و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.