حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۲۹
شناسه : 37497

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری از برخورد قاطع و بی اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در دستگاه‌ها خبر داد و گفت: یکی از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی استان برخورد با جرایم مدیران متخلف، خصوصا جرایم مالی و اقتصادی است. رئیس کل دادگستری استان مازندران افزود: با اقدام به موقع […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری از برخورد قاطع و بی اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در دستگاه‌ها خبر داد و گفت: یکی از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی استان برخورد با جرایم مدیران متخلف، خصوصا جرایم مالی و اقتصادی است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران افزود: با اقدام به موقع اداره کل اطلاعات استان و صدور دستور بهنگام و قانونی از سوی مقام قضایی، یکی ازمدیرسابق اجرایی دستگیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تصریح کرد: در همین راستا در یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، پرونده ای تشکیل شده و درحال رسیدگی است.

وی در پایان با تاکید براینکه فعالیت تمام کارکنان ادارات، سازمان ها، مؤسسات و شرکت های دولتی یا وابسته به دولت، در سطح استان زیر ذره بین دستگاه های نظارتی خواهد بود، اظهار کرد: دستگاه قضایی از هیچ اقدامی که در راستای سالم سازی و فساد ستیزی در مراجع اداری باشد، دریغ نکرده و در برخورد قانونی با متعدیان به حقوق بیت المال، هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.