حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۴۹
شناسه : 37507

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: ریشه بسیاری از مشکلات زندگی امروز همچون افسردگی، اضطراب، برخی بیماری های روانی، دور ماندن از معنویات است. به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، عباس مسجدی در جلسه تقدیر از فعالین امر نماز که ظهر روز سه شنبه ۱۱ بهمن […]

پ
پ

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: ریشه بسیاری از مشکلات زندگی امروز همچون افسردگی، اضطراب، برخی بیماری های روانی، دور ماندن از معنویات است.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، عباس مسجدی در جلسه تقدیر از فعالین امر نماز که ظهر روز سه شنبه ۱۱ بهمن برگزار شد با قدردانی از فعالان عرصه نماز در مجموعه سازمان گفت: مهمترین موضوع معنوی در دین ما برپایی نماز است و هرچه ارتباط و انس ما با نماز بیشتر باشد برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر آن نیز به شکل منسجم تری انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت نماز و به ویژه نماز جماعت در دین مقدس اسلام افزود: نماز جماعت از جایگاه و منزلت ویژه ای برخوردار است و همواره بر برپایی هر چه باشکوه تر آن سفارش شده است.

مسجدی در ادامه ریشه بسیاری از مشکلات زندگی امروز همچون افسردگی، اضطراب، برخی بیماری های روانی و . .. را دور ماندن از معنویات عنوان کرد و گفت: گاهی نگاه انسان به زندگی نگاهی آسایش مدارانه و تأمین نیازهای روزمره است اما گاهی نگاه به زندگی متعالی تر و معنویت مدارانه می شود که به دنبال تأمین آرامش است و قطعا نماز بالاترین عملی است که انسان را به آرامش می رساند.

وی با تأکید بر اهمیت تفکر و اندیشیدن به اعمال و رفتارمان بعد از اقامه نماز، تصریح کرد: آثار نماز در گفتار و رفتار نمازگزاران واقعی نمایان خواهد بود بنابراین نباید از شاخص اصلی نماز فاصله بگیریم.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه داد: در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب دشمنان به شکل های مختلف در پی ضربه زدن به این نظام بودند و علیه آن فعالیت می کردند اما دست الهی همواره و در همه عرصه ها یاور و پشتیبان این نظام بوده است.

وی اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره)، اعتقاد قلبی و ایمانی جدی به خداوند متعال داشتند و در همه امور خدا را مد نظر قرار می دادند در کنار آن نیز مردم را باور داشتند و همین عوامل موجب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

وی با تأکید بر پیشرفت های قابل توجه کشور در حوزه های مختلف در سال های بعد از انقلاب تأکید کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشترین دستاوردها را در نظام سلامت کشور داشته‌ایم و سازمان پزشکی قانونی کشور نیز طی این سال ها با شتاب در همین مسیر حرکت کرده است.

مسجدی در پایان اظهار امیدواری کرد: با عنایت و لطف پرودگار و با همت و تلاش جوانان و نخبگان، کشورمان همچنان در مسیر پیشرفت و ترقی وخودکفایی حرکت کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.