حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۴۶
شناسه : 37504

یارمحمد رسالتی در جلسه رسیدگی به حقوق عامه که با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش برای حفظ امنیت مردم و نظارت بر حسن انجام امور، یکی از وظایف دادستانی است و در این خصوص پیگیری‌های لازم به صورت مستمر صورت می‌گیرد و با مدیرانی که در انجام وظایف […]

پ
پ

یارمحمد رسالتی در جلسه رسیدگی به حقوق عامه که با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش برای حفظ امنیت مردم و نظارت بر حسن انجام امور، یکی از وظایف دادستانی است و در این خصوص پیگیری‌های لازم به صورت مستمر صورت می‌گیرد و با مدیرانی که در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد: رفع نواقص جاده‌ای، زیرسازی مناسب جاده‌ای، توسعه راه‌‎ها و تکمیل پروژه‌های راه‌سازی و ایمن‌سازی راه‌ها از مهم‌ترین مطالبات این دادسرا به عنوان ناظر بر حقوق عامه است.

رسالتی خواستار توجه بیشتر اداره کل راهداری استان به وضعیت جاده‌های این شهرستان شد و گفت : ظرورت دارد تا سه ماه آینده پیمانکار بهسازی و تعریض محور خوزستان به چهارمحال و بختیاری تعیین و نواقص جاده‌های روستایی اطراف برطرف شود. همچنین کلیه محورهای مواصلاتی این شهرستان ظرف دو هفته ایمن‌سازی و به وسایل ایمنی از جمله روشنایی مناسب، دوربین، شیار لرزاننده، گارد ریل و علائم جاده‌ای مجهز شود.

وی همچنین در خصوص تکمیل پل روگذر و زیرگذر ناشلیل ظرف سه ماه آینده و برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار برای احداث پل زیرگذر پل بلوطک شیخان تا پایان سال، تاکید کرد.

گفتنی است در این جلسه که در دفتر داستان ایذه برگزار شد، رئیس شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور، معاون مدیر کل راه و شهرسازی و معاون مدیر کل راهداری استان، روسای ادارات راه و شهرسازی و راهداری و نیز نماینده فرماندار و رییس پلیس راه شهرستان، حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.