حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
شناسه : 37446

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان  اظهار کرد: در راستای مقابله قاطع و جدی با قاچاق سوخت با هدف ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان، با هماهنگی رئیس حوزه قضایی پارسیان، رزمندگان منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار، پس از شناسایی ۵ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان  اظهار کرد: در راستای مقابله قاطع و جدی با قاچاق سوخت با هدف ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان، با هماهنگی رئیس حوزه قضایی پارسیان، رزمندگان منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار، پس از شناسایی ۵ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آنها اقدام کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۲۳ نفر از قاچاقچیان در این عملیات، خاطرنشان کرد: در بازرسی از این شناورها بیش از ۴۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه مرتکبان قاچاق سازمان‌ یافته سوخت علاوه بر جریمه نقدی و مجازات حبس به ضبط اموال ناشی از جرم نیز محکوم می‌ شوند، گفت: در راستای اجرای ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا، شناورهای دخیل در امر قاچاق نیز به‌ نفع دولت ضبط خواهند شد.

قهرمانی یادآور شد: سوخت های کشف شده از شناورهای یادشده هم طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌ های نفتی شده و به چرخه توزیع قانونی بر می‌ گردد.

وی با اشاره به اینکه پرونده این شناورهای متخلف و سرنشینان آنها در سیر مراحل رسیدگی قضایی قرار دارد، تأکید کرد: دادگستری استان هرمزگان با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دریابانی فراجا، راهبرد مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت در نوار ساحلی و آب های خلیج فارس و دریای عمان را با قاطعیت ادامه خواهد داد و در راستای صیانت از منافع و سرمایه‌ های ملت ایران لحظه‌ ای درنگ نخواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.