احمدرضا بهرامی اظهار کرد: ملاک عمل در دستگاه قضایی تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی شهروندان است و بر این اساس کارکنان و مقامات قضایی استان بیشترین دغدغه خود را بر رسیدگی سریع به مشکلات مردم و تلاش برای اجرای عدالت و کسب رضایتمندی شهروندان قرار دادهاند.
وی افزود: مسئولان حوزههای استان از ابتدای سال جاری به صورت هماهنگ روزهای دوشنبه را برای ملاقاتهای مستقیم با مردم و رسیدگی به درخواستهای مراجعان اختصاص داده و علاوه بر آن بر حسب ضرورت در سایر ایام هفته و در خلال جلسات رسیدگی نیز با مردم دیدار داشتهاند.
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاریبا بیان اینکه مسئولان قضایی استان چهارمحال و بختیاری در ۹ ماهه اخیر سال جاری به مشکلات قضایی ۲۶ هزار و ۷۳۹ نفر از مراجعان رسیدگی کردند، تصریح کرد: طی ۹ ماهه اخیر بیشتر موضوعات مطرح شده در جلسات دیدارهای مردمی شامل مشاوره و معاضدت قضایی، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری و رسیدگی به مسائل زندانیان از قبیل: عفو، آزادی مشروط، اعطاء مرخصی و… بوده است.
وی افزود: علاوه بر انجام ملاقاتهای حضوری مدیران قضایی در محل کار، مقامات ارشد دستگاه قضا طی مناسبتهای مختلف در مساجد و اماکن عمومی نیز با مردم دیدار داشتهاند.
ممکن است بپسندید
-
دادستان همدان: وضع و اصلاح قوانین اقتصادی لازمه مهار تورم و رشد تولید است
-
تشریح اقدامات سازمان پزشکی قانونی برای کمک به کشف علمی جرم با تهیه پروفایل ژنتیک
-
دیدار رئیس کل دادگستری فارس با ۷۹ مددجوی کانون اصلاح و تربیت استان
-
مشکلات ۶۵۷ واحد تولیدی با اقدامات قضایی دادگستری استان اردبیل در سال گذشته رفع شد
-
۱۳۰ هکتار از حریم رودخانههای استان گلستان در سال ۱۴۰۱ آزاد سازی شد