حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
شناسه : 37328

اصلاح آیین نامه اجرایی ماده ( 8 ) قانون تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکیمصوب 1391,07,23 هیئت وزیران در مجلسه مورخ ۲۳/۷/۱۳۹۱ ‏بنابه پیشنهاد شماره ۱۷۸۷/۱۰۰ ‏مورخ ۲۳/۱۲/۱۳۹۰ ‏وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به استناد ماده (۸‏) قانون تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی- مصوب ۱۳۶۴ ‏- تصویب نمود: آیین نامه […]

پ
پ

اصلاح آیین نامه اجرایی ماده ( 8 ) قانون تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
مصوب 1391,07,23

هیئت وزیران در مجلسه مورخ ۲۳/۷/۱۳۹۱ ‏بنابه پیشنهاد شماره ۱۷۸۷/۱۰۰ ‏مورخ ۲۳/۱۲/۱۳۹۰ ‏وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به استناد ماده (۸‏) قانون تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی- مصوب ۱۳۶۴ ‏- تصویب نمود:

آیین نامه اجرایی ماده (۸‏) قانون تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موضوع تصویب نامه شماره ۴۵۱ ‏مورخ ۱۷/۶/۱۳۶۵ ‏و اصلاحات بعدی آن به شرح زیر اصلاح می شود:

۱ – ‏ماده (۱‏) به شرح زیر اصلاح می شود:
‏ماده ۱ ‏- اجازه تأسیس مراکز و مؤسسات پزشکی خصوصی فقط به اشخاص حقیقی و حقوقی که مدارک آنها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأیید شده و صلاحیت آنان به تأیید کمیسیون ماده (۲۰‏) قانون مربوط به مقررات امور پزشکی و دارویی و مواد خوردنی و آشامیدنی – مصوب ۱۳۳۴ ‏- و اصلاحات بعدی برسد، داده می شود و به مؤسس یا مؤسسان اینگونه مراکز یا مؤسسات بیش از یک پروانه تأسیس داده نخواهد شد.
‏تبصره- در موارد ضروری، صدور مجوز بیش از یک مرکز یا مؤسسه برای اشخاص یادشده، با رعایت این ماده و قوانین مربوط منوط به تأیید وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی است.

۲ – تبصره (۱‏) ماده (۷‏) به شرح زیر اصلاح می شود:
‏تبصره ۱ ‏- مسئولیت امور مؤسسات و مراکز درمانی طبق ماده (۲) قانون مربوط به مقررات امور پزشکی و دارویی و مواد خوردنی و آشامیدنی – مصوب ۱۳۳۴ ‏- و اصلاحات بعدی به عهده مسئول فنی خواهد بود و مسئولیت اداره آنها می تواند به عهده مسئول فنی و یا فرد واجد شرایط قانونی دیگری گذاشته شود. مسئول اداره و مسئول فنی نمی توانند در بیش از یک مؤسسه یا مرکز هر گونه اشتغال یا فعالیتی داشته باشند.

محمدرضا رحیمی
معاون اول رییس جمهور

منبع سایت صلح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.