حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
شناسه : 35650

هیئت وزیران در جلسه 5 /7 /1394 به پیشنهاد شماره 146034 مورخ 5 /7 /1394 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آیین‌نامه ساماندهی و واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای را به شرح زیر تصویب کرد: آیین‌نامه ساماندهی و واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های […]

پ
پ

هیئت وزیران در جلسه 5 /7 /1394 به پیشنهاد شماره 146034 مورخ 5 /7 /1394 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آیین‌نامه ساماندهی و واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای را به شرح زیر تصویب کرد:

آیین‌نامه ساماندهی و واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای
مصوب 1394,07,05

ماده 1– در این آیین‌نامه منظور از دستورالعمل، دستورالعمل شرایط واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جدید، نیمه‌تمام، تکمیل شده و آماده بهره‌برداری به بخش غیردولتی موضوع مصوبه شماره 142600 مورخ 14 /7 /1394 شورای اقتصاد است و سایر اصطلاحات این آیین‌نامه در همان تعاریف ذکر شده در دستورالعمل به کار می‌روند.

ماده 2– دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط موظفند ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ آیین‌نامه، فهرست پروژه‌های قابل واگذاری را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارایه نمایند و سازمان نیز ظرف ده روز فهرست پروژه‌های یادشده را در پایگاه اطلاع رسانی خود و حسب ضرورت سایر رسانه‌های ارتباط جمعی اعلام نماید.

تبصره – سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ها نسبت به انتشار فهرست پروژه‌هایی که منابع آنها از اعتبارات استانی تأمین می‌شوند، اقدام نمایند.

ماده 3– متقاضیان خرید یا سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اعلام شده، تقاضای خود را به دستگاه اجرایی ذی‌ربط برای مشارکت ارسال کنند.

ماده 4– دستگاه اجرایی موظف است ظرف یک ماه پس از وصول تقاضای سرمایه‌گذار، نسبت به بررسی و احراز صلاحیت متقاضی و تهیه گزارش توجیهی فنی، مالی و اقتصادی اقدام و نتیجه را به متقاضی اعلام نماید. در مورد پروژه‌هایی که بیش از یک متقاضی دارند، دستگاه اجرایی حسب شرایط ماده (4) دستورالعمل، نسبت به انتخاب سرمایه گذار اقدام نماید.

ماده 5– استانداران مکلفند تمامی امکانات خود و دستگاه‌های اجرایی استان را برای جلب سرمایه‌گذاران به منظور واگذاری طرح‌های استانی و ملی استان بکار گیرند.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس‌جمهور

منبع سایت صلح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.