حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
شناسه : 35428

آذرمهری بیان کرد: در این دیدار ۳۵ پرونده که خانواده دارای معلول که یکی از اعضای خانواده دوران محکومیت خود را در زندان سپری می کند موردرسیدگی قرار گرفت. وی ادامه داد: با همکاری دادستان مرکز استان ۸ زندانی که فرزند معلول داشتند به کانون گرم خانواده بازگشتند و ۴ زندانی دیگر با همکاری انجمن […]

پ
پ

آذرمهری بیان کرد: در این دیدار ۳۵ پرونده که خانواده دارای معلول که یکی از اعضای خانواده دوران محکومیت خود را در زندان سپری می کند موردرسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با همکاری دادستان مرکز استان ۸ زندانی که فرزند معلول داشتند به کانون گرم خانواده بازگشتند و ۴ زندانی دیگر با همکاری انجمن حمایت زندانیان بیرجند بعد از سپری کردن مراحل قانونی پابند الکترونیک دریافت می کنند.

اسماعیل زاده با بیان این که در این دیدار به جرایم مختلفی رسیدگی شد، گفت: از ابتدی امسال تا کنون با همت خیرین مبلغ ۹ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی به انجمن حمایت شد که منجر به آزادی ۳۵ زندانی نیز شده است.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان بیرجند افزود: هم اکنون ۲۶ پرونده دیگر در حال بررسی است که برای آزادی این تعداد بیش از یک میلیارد تومان نیازمند داریم که با کمک مردم نوع دوست و خیرین و نگاه ویژه مسئولین قضایی در دهه اول فاطمیه زمینه آزادی آن‌ها نیز فراهم خواهد شد.

گفتنی است در این دیدار قضات دادگستری استان، مدیر کل بهزیستی استان و مدیرکل امور اجتماعی استانداری نیز حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.