حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
شناسه : 35272

یحیی جعفری در راستای بازدید های مستمر و میدانی از مجتمع های قضایی، در پنجاهمین بازدید در سالجاری، به همراه محمد ملایی معاون قضایی و اجرایی و مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم از مجتمع قضایی شهید صدر بازدید کرد. رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، ضمن بازدید از شعب و دیدار با […]

پ
پ

یحیی جعفری در راستای بازدید های مستمر و میدانی از مجتمع های قضایی، در پنجاهمین بازدید در سالجاری، به همراه محمد ملایی معاون قضایی و اجرایی و مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم از مجتمع قضایی شهید صدر بازدید کرد.

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، ضمن بازدید از شعب و دیدار با برخی از همکاران و مراجعان مردمی، در نشستی تخصصی در جمع قضات این مجتمع حضور یافت.

جعفری در حاشیه این بازدید گفت: فضای صمیمی، همدلی و همکاری بالایی را در این مجتمع قضایی شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه مجتمع قضایی شهید صدر یکی ‌از مجتمع‌های مهم در تهران است، تصریح کرد: برخی پرونده‌هایی که در این مجتمع رسیدگی می‌شود، بار مالی زیادی دارد.

در این مجتمع علاوه بر موضوعات حقوقی مختلف به دعاوی تخصصی در زمینه دعاوی بانکی و مالی رسیدگی می شود که از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

رئیس کل محاکم تهران با بیان‌ اینکه حضور همکاران با تجربه در این‌ مجتمع چشمگیر است، افزود: پرونده ها از حیث کیفیت رسیدگی در مجتمع قضایی شهید صدر چشمگیر هستند لذا ‌‌زحمات همکاران قابل تحسین است.

جعفری با اشاره به وضعیت موجودی پرونده ها در این مجتمع قضایی تصریح کرد: حجم وارده پرونده‌ها در این مجتمع قابل توجه است اما این امر در رسیدگی به پرونده‌ها تاثیر نگذاشته است و این‌ ناشی از زحمات و تلاش مضاعف همکاران حتی در خارج از وقت اداری است.

در پایان این بازدید رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران از همکاران ساعی قضایی و اداری که عملکرد مطلوبی در شش ماه اول ۱۴۰۱ داشته اند با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.