حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
شناسه : 35096

محمدسجاد اعتباری با اعلام خبر کشف و ضبط ۲ محموله مواد مخدر، اظهارکرد:مأموران پاسگاه شهید مدنی امروز در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و کنترل خودروهای ورودی به شهرستان بر اساس گزارش های دریافتی به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز، افزود: در بازرسی از خودرو مذکور، حدود ۹۳۰ […]

پ
پ

محمدسجاد اعتباری با اعلام خبر کشف و ضبط ۲ محموله مواد مخدر، اظهارکرد:مأموران پاسگاه شهید مدنی امروز در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و کنترل خودروهای ورودی به شهرستان بر اساس گزارش های دریافتی به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز، افزود: در بازرسی از خودرو مذکور، حدود ۹۳۰ کیلوگرم تریاک و ۲ کیلوگرم هروئین کشف و ضبط و در این راستا یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اعتیاد همواره به عنوان یکی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی جدی مطرح بوده است، برخورد با قاچاقچیان و عرضه‌کنندگان موارد مخدر بصورت جدی و در چهارچوب قانون در دستور کار قرار دارد.

اعتباری با قدردانی از تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر و پاسگاه شهید مدنی شهرستان مهریز در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ابرازکرد: دستگاه قضایی با افرادی که قصد هرگونه عرضه و توزیع مواد مخدر در کشور را دارند قاطعانه برخورد خواهد کرد و صیانت از هموطنان و جوانان کشور که سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند را بر خود لازم می داند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.