حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
شناسه : 35104

حیدر آسیابی گفت: با اعلام موافقت رئیس قوه قضاییه، شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری ۲ گنبدکاووس به عنوان شعبه ویژه رسیدگی به پرونده کثیرالشاکی موج های آبی گنبد کاووس تعیین شد. رئیس کل دادگستری گلستان افزود: طبق ابلاغ صادره، کلیه پرونده های مربوط به موج های آبی گنبدکاووس به این شعبه ارجاع و علاوه بر جنبه […]

پ
پ

حیدر آسیابی گفت: با اعلام موافقت رئیس قوه قضاییه، شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری ۲ گنبدکاووس به عنوان شعبه ویژه رسیدگی به پرونده کثیرالشاکی موج های آبی گنبد کاووس تعیین شد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: طبق ابلاغ صادره، کلیه پرونده های مربوط به موج های آبی گنبدکاووس به این شعبه ارجاع و علاوه بر جنبه کیفری نسبت به جنبه حقوقی نیز به صورت همزمان در شعبه تعیین شده، مورد رسیدگی قرار خواهدگرفت.

وی بیان کرد: با اختیارات ویژه ای که رئیس قوه قضاییه در سفر آذرماه خود به استان داده بود، پس از بررسی پرونده و با درخواست شاکیان به متهم پرونده موج های آبی، یکسال برای تکمیل پروژه و تحویل آن به شاکیان فرصت داده شد اما با گذشت چند ماه، هیچ پیشرفتی در اجرای پروژه، مشاهده نشد.

آسیابی ادامه داد: با تعلل مجری پروژه برای تکمیل این طرح، در نامه ای از رئیس قوه قضاییه درخواست تشکیل دادگاه ویژه برای رسیدگی زودتر به این پرونده را خواستار شدیم که خوشبختانه موافقت شد.

پرونده موج های آبی گنبدکاووس با نزدیک به ۳۰۰ شاکی یکی از پرونده های کثیرالشاکی استان است که رئیس قوه قضاییه در سفر آذر ماه پارسال خود به استان، اختیارات ویژه به رئیس کل دادگستری گلستان برای تعیین تکلیف این پرونده اعطا کرد.

شاکیان در این پرونده، به امید تحویل مغازه در این طرح تفریحی ، گردشگری سهام خریدند اما پس از گذشت نزدیک به ۹ سال این طرح همچنان نیمه کاره مانده است.دی ماه پارسال با توافق مالباختگان به سرمایه گذار یکسال برای تکمیل این طرح فرصت داده شده بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.