حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
شناسه : 35027

محمد جعفر عبدالهی در ادامه بازدیدهای سرزده از حوزه های قضایی سراسر استان سمنان، با هدف نظارت مستمر بر نحوه ارائه خدمات به مراجعان و کیفیت در رسیدگی به پرونده‌های قضایی از دادگاه عمومی بخش امیرآباد بازدید کرد. رئیس کل دادگستری استان سمنان در این بازدید تاکید کرد: نحوه و کیفیت رسیدگی به پرونده های […]

پ
پ

محمد جعفر عبدالهی در ادامه بازدیدهای سرزده از حوزه های قضایی سراسر استان سمنان، با هدف نظارت مستمر بر نحوه ارائه خدمات به مراجعان و کیفیت در رسیدگی به پرونده‌های قضایی از دادگاه عمومی بخش امیرآباد بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در این بازدید تاکید کرد: نحوه و کیفیت رسیدگی به پرونده های قضایی،توجه به میانگین ورودی به شعب آن دادگاه بخش، می بایست با سرعت، صحت و دقت بیشتری انجام شود تا خدمت رسانی به مراجعان از وضعیت مطلوب تری برخوردار شود .

وی با اشاره به اهمیت نظم و انضباط کاری خاطرنشان کرد: نظارت در تمام سطوح و حوزه های قضایی استان نقش موثری در حفظ منزلت و ارتقاء دستگاه قضایی استان دارد و چنانچه نظم و انضباط کاری وجود نداشته باشد عزت دستگاه قضایی در نگاه مردم خدشه دار می شود.

عبداللهی به نتایج به دست آمده از این بازدید اشاره و بیان کرد: اهتمام به نظم و انضباط در ورود و خروج ، خودداری از موکول کردن تصمیمات نهایی به روزهای منتهی به پایان ماه، ثبت تمامی گزارش های ضابطان و پرونده های واصله در روزهای پایان ماه، صدور دستورات قضایی در گزارشات ضابطان، تعیین تکلیف قانونی پرونده‌های معوق و جلوگیری از افزایش موجودی، انباشت بی مورد پرونده ها روی میز کارکنان قضایی و اداری، عدم قرار دادن بی مورد پرونده ها در محل های غیر از کمدهای بایگانی، بررسی علل کاهش نرخ رسیدگی و افزایش زمان رسیدگی، توجه به حساسیت انتظار مردم از مراجع قضایی و جدیت در انجام به موقع درخواست‌های مردم از جمله مواردی بود که در این بازدید مورد یادآوری قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان سمنان پس از بازدید از شعب آن حوزه قضایی و بازبینی برخی از پرونده های شعب افزود: نظارت و بازدید از حوزه های قضایی استان ادامه دارد و کسب رضایت شهروندان در انجام امور قضایی، امری انکار ناپذیر است و به لحاظ اهمیت این موضوع در دستگاه قضایی استان به صورت جدی این مهم مورد توجه و پیگیری قرار خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.