حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
شناسه : 35030

حسین فاضلی هریکندی در حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز میزبان مراجعان بود و به درخواست ها و مشکلات مطروحه توسط آن ها رسیدگی و دستوراتی را برای حل آن ها به مدیران مربوطه صادر کرد.در این دیدار مردمی که به مشکلات ۳۷ نفر از مراجعان رسیدگی شد عمده درخواست های مطرح شده در زمینه […]

پ
پ

حسین فاضلی هریکندی در حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز میزبان مراجعان بود و به درخواست ها و مشکلات مطروحه توسط آن ها رسیدگی و دستوراتی را برای حل آن ها به مدیران مربوطه صادر کرد.
در این دیدار مردمی که به مشکلات ۳۷ نفر از مراجعان رسیدگی شد عمده درخواست های مطرح شده در زمینه پرونده های حقوقی، کیفری، تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری برای بررسی مجدد احکام قطعی، همچنین درخواست اعطای مرخصی بود.

در راستای تکریم ارباب رجوع، علاوه بر رئیس کل دادگستری استان البرز همه مدیران دادگستری استان به صورت منظم و هفتگی یک روز در هفته را به دیدارهای مردمی اختصاص داده‌اند تا مراجعان مشکلات و درخواست های خود را بدون واسطه طرح کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.