حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
شناسه : 33260

غلامعلی دهشیری در بازدید از بند بازداشتی های اغتشاشات اخیر ، اظهارکرد: دشمن، دشمن است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام استفاده می کند و در حال حاضر نیز به دنبال ضربه به نظام است. وی اجرای مدل سوریه و ایجاد آشوب و هرج و مرج و ناامنی را از اهداف […]

پ
پ

غلامعلی دهشیری در بازدید از بند بازداشتی های اغتشاشات اخیر ، اظهارکرد: دشمن، دشمن است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام استفاده می کند و در حال حاضر نیز به دنبال ضربه به نظام است.

وی اجرای مدل سوریه و ایجاد آشوب و هرج و مرج و ناامنی را از اهداف دشمن برشمرد و افزود: نوجوانان وجوانان باید هوشیار باشند و بدانند که دود هرگونه هرج و مرج طلبی اول به چشم خود و خانواده های آنان و سپس جامعه می رود.

دهشیری با اشاره به تأثیر فضای مجازی بر روح و روان نوجوانان و جوانان، تصریح کرد: عده ای معلوم الحال تلاش می‌کنند با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اهداف شوم خود را دنبال کنند.

وی به موضع گیری های برخی از چهره ها و شخصیت ها در حوادث اخیر اشاره کرد و بیان‌کرد: نوجوانان و جوانان باید در انتخاب الگوهای خود دقت کنند چرا که تاریخ این کشور شاهد رشادت ها و نام آوری جوانان و بزرگان بسیاری بوده که تا ابد در تاریخ ماندگار خواهند بود.

دهشیری با تاکید بر اهتمام جوانان به مطالعه و تفکر در تاریخ انقلاب، کشور و زندگینامه شهدا، گفت: بررسی اغتشاشات صورت گرفته نشان از تغییر در ماهیت و برنامه های دشمنان برای ضربه به این نظام و انقلاب دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: در گذشته اغتشاشات از کف خیابان شروع و به فضای رسانه ها کشیده می شد اما اکنون از فضای مجازی شروع و به فضای حقیقی کشیده شده است.

وی با بیان اینکه به رغم وجود مشکلات در باید روحیه پیشرفت و امید را در جامعه تقویت کرد، افزود: باید فضای نقد و انتقاد در جامعه فراهم شده و در این مسیر دانشگاه ها باید پرچمدار جریان نقد آزاد، منصفانه همراه با ارائه راهکار باشند.

دهشیری افزود: در سایه انتقاد و اعتراض و تضارب آرا جامعه پیشرفت می کند و باید این فضا در جامعه مهیا شود اما قطعا اغتشاش و آشوب به جز ضرر و زیان دستاوردی برای هیچکس نخواهد داشت و دشمن و مزدوران آن ها بدانند همانند دفعات قبل، توطئه آنان با حضور و خروش جمعیت میلیونی مردم خنثی شده و خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: در حوادث اخیر با تلاش دادستان و قضات دادسرا پایش تعداد اندک بازداشت شدگان صورت گرفت اما قطعاً با سرشاخه ها و کسانی که از روی عمد دنبال اختلال در نظم و بر هم زدن امنیت کشور و تخریب اموال عمومی و خصوصی هستند برخورد مقتضی و بازدارنده خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.