حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
شناسه : 33270

پنجمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تنی چند از تولیدکنندگان برگزار شد. در این نشست حجت‌الاسلام‌و‌ المسلمین جعفری بر لزوم پیگیری مصوبات جلسات قبلی توسط اعضای ستاد تاکید و تصریح کرد: اعضای ستاد باید تمام مصوبات نشست‌ها […]

پ
پ

پنجمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تنی چند از تولیدکنندگان برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام‌و‌ المسلمین جعفری بر لزوم پیگیری مصوبات جلسات قبلی توسط اعضای ستاد تاکید و تصریح کرد: اعضای ستاد باید تمام مصوبات نشست‌ها را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری کنند و چنانچه مسئول یا مدیری در استان همکاری لازم را با این ستاد انجام نمی‌دهد اعلام شود تا با اعمال مقررات و قانون پاسخگو شوند.

وی اولویت دستگاه قضایی در مسائل اقتصادی را تولید و اشتغال معرفی و بیان کرد: تمام تلاش ما این خواهد بود که نتیجه احکام قضایی به توقف چرخه تولید هیچ کارگاه یا کارخانه ای منجر نشود و در عین حال طلب‌کار نیز به حقوق خود برسد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: احکامی که علیه واحدهای تولیدی، در آستانه اجرا قرار می‌گیرد باید مدبرانه اجرا شود و با تدبیر و تلاش مضاعف می‌توان اجرای این احکام را به نحوی انجام داد که هیچ کارگری از کار بیکار نشود.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری در پایان از اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان خواست تا با قوت بیشتری در جلسات ستاد شرکت کنند تا با همکاری و همفکری همه اعضا نتیجه مطلوب‌تری حاصل شود.

در این نشست، مشکلات حقوقی چند واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و در جهت رفع برخی از این مشکلات دستوراتی صادر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.