حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
شناسه : 33197

 حجت الاسلام والمسلمین اکبری با همراهی معاونان خود در دادگستری شهرهای نکا، گلوگاه و بهشهر حضور یافت و در مراسم‌های جداگانه روسا ودادستان‌های جدید را معرفی کرد. رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه بر لزوم رعایت اخلاق در برخورد با مراجعان از سوی قضات و […]

پ
پ

 حجت الاسلام والمسلمین اکبری با همراهی معاونان خود در دادگستری شهرهای نکا، گلوگاه و بهشهر حضور یافت و در مراسم‌های جداگانه روسا ودادستان‌های جدید را معرفی کرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه بر لزوم رعایت اخلاق در برخورد با مراجعان از سوی قضات و کارمندان دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: بسیاری از نارضایتی‌ها از دستگاه قضایی به همین موضوع بازمی‌گردد درحال حاضر توجه به اخلاق و رفتار صحیح با مراجعان یک ضرورت انکار نشدنی است.

وی افزود: قضات و کارکنان دستگاه قضایی علی رغم دغدغه ها و فشارکاری باید با سعه صدر ومهربانی با مراجعان رفتار کنند چون مهرورزی علاوه برحل مشکلات مردم به ارتقای سطح رضایت از دستگاه قضایی کمک می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری همچنین به امورزندانیان و خانواده های آنان اشاره کرد وگفت: دادستان های سراسر استان در برنامه های خود بازدید مستمر و منظم از زندان ها و گفت‌وگوی چهره به چهره با زندانیان را درنظر داشته باشند.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: گره گشایی مسائل و امور زندانیان در جهت آرامش بخشی، آزادسازی و پیگیری مسائل خانواده مددجویان حائز اهمیت است و باید کاهش جمعیت کیفری و توسعه اشتغال زندانیان مورد توجه قرار گیرد.

وی برقراری امنیت درجامعه را از مهم ترین مصادیق حقوق عامه برشمرد و عنوان کرد: دادسراها ضمن هماهنگی کامل با ارگان های مرتبط با مقوله امنیت در جهت رفع موانع برقراری امنیت و آرامش تلاش کنند چرا که برقراری امنیت و بسترسازی جهت فراهم آوردن فضای امن در عرصه های مختلف اجتماعی – اقتصادی و فرهنگی از وظایف مهم دستگاه قضایی است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: مطابق بند ۲ اصل ۱۵۶ قانون اساسی یکی از وظایف مهم قوه‌قضاییه احیای حقوق عامه است مقام معظم رهبری در موارد متعدد در باب حقوق عامه به قوه‌قضاییه تأکیداتی داشتند براین اساس احیا و استیفای حقوق عامه و حمایت از آزادی‌های مشروع مردم از وظایف مهم قوه‌ قضاییه است و این قوه باید پیگیر این موضوعات باشد و با مخالفان و معارضان حقوق عمومی در هر جایگاهی مقابله کند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران به کاهش اطاله دادرسی ورسیدگی به موقع به پرونده ها اشاره کرد و گفت: احقاق حق مردم دربسیاری از مواقع با اطاله روبه رو می شود خیلی از اوقات مردم توانایی پرداخت هزینه دادرسی، وکیل یا کارشناس را ندارند و علی رغم همه مشکلات پیگیر حقوق خود می شوند و اطاله دادرسی نیز مزید بر مشکلات دیگر می شود.

وی افزود: قضات وکارکنان دستگاه قضایی استان با دلسوزی، وقت شناسی وپیگیری جهادی می توانند سهمی مهم درکاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و زودتر به نتیجه رسیدن آن داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران از خدمات عشقی واسوکلایی دادستان سابق شهرستان نکا تقدیر و محمد محمودی را به عنوان دادستان جدید نکا معرفی کرد همچنین ابوالقاسم کیانی به عنوان دادستان جدید بهشهر و علی اصغر قاسمیان عزیزی به عنوان دادستان جدید گلوگاه معارفه شدند.

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “انتصابات جدید در دادگستری شهرهای نکا و بهشهر و گلوگاه استان مازندران انجام شد”
  1. سلام خدا قوت، چگونه شبکه فساد و تغلب در گوشت قرمز بدون مجوز و کشتار در دامداری‌ها مخلوط کردن با گوشت مجوز دار و سوءاستفاده از کارگران و تبانی و تخلفات فراوان دیگر حضورا توضیح خواهم داد. آیا دادرسی هست؟

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.