حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۲۳
شناسه : 33102

ابوطالب مهدوی زاده در خصوص صدور ۱۷۶ فقره رای جایگزین حبس ظرف چند ماه در شعبه ۱۰۱ کیفری ۲ شهرستان تفت استان یزد، اظهارکرد: تاجایی که امکان دارد و قانون اجازه داده آرا جایگزین حبس صادر می کنیم به این دلیل که اعمال مجازات‌های جایگزین حبس در بازدارندگی از ارتکاب مجدد جرم موثرتر است. وی […]

پ
پ

ابوطالب مهدوی زاده در خصوص صدور ۱۷۶ فقره رای جایگزین حبس ظرف چند ماه در شعبه ۱۰۱ کیفری ۲ شهرستان تفت استان یزد، اظهارکرد: تاجایی که امکان دارد و قانون اجازه داده آرا جایگزین حبس صادر می کنیم به این دلیل که اعمال مجازات‌های جایگزین حبس در بازدارندگی از ارتکاب مجدد جرم موثرتر است.

وی بیان‌کرد: در شعبه ۱۰۱ کیفری ۲ شهرستان تفت معمولا آرا جایگزین حبس برای محکومان جرایم تصادفات رانندگی و سایر جرایمی که از لحاظ قانونی امکان صدور جایگزین دارد اعمال می‌شود.

رئیس شعبه ۱۰۱ کیفری ۲ شهرستان تفت، تصریح کرد: اعمال مجازات حبس علاوه بر فرد محکوم برای خانواده وی و جامعه نیز تبعات منفی خاص خود را دارد.

مهدوی‌زاده عنوان کرد: با توجه به عدم سابقه کیفری متهمان و با لحاظ جوانی و در نظر گرفتن شرایط زندگی افراد مجازات‌های جایگزین حبس برای آنان اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه در شعبه ۱۰۱ کیفری ۲ شهرستان تفت، بیشترین صدرو آرا جایگزین حبس به ارائه خدمات عمومی و بخصوص خدمت در گروه‌های جهادی اختصاص دارد،  تصریح کرد: با اشتغال محکومان جوان در گروه‌های جهادی و ارتباط با جهادگرانی که خالصانه برای رضای خدا و آرامش خلق خدمت می‌کنند این مددجویان تاثیر پذیرفته و متحول می‌شوند و هدف از تعیین مجازات نیز همین ایجاد تحول و بازدارندگی از ارتکاب مجدد جرم است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.