حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۱۴
شناسه : 33094

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل و احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان همراه با تعدادی از مدیران اجرایی استان از پارک جنگلی لاهیجان بازدید کردند. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه پارک جنگلی لاهیجان […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل و احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان همراه با تعدادی از مدیران اجرایی استان از پارک جنگلی لاهیجان بازدید کردند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه پارک جنگلی لاهیجان به مساحت ۲ و نیم هکتار مملو از درختان کهنسال و تفرجگاه زیبایی برای مردم منطقه است، اظهارکرد: این پارک می تواند بستر مناسبی برای جذب گردشگر بوده و در اقتصاد مردم منطقه تاثیر گذار باشد.

وی در ادامه افزود: بر اساس دستور رئیس کل دادگستری استان گیلان این پارک باید در اختیار شهرداری قرار گرفته و هیچ شخص یا مقامی حق تخریب و یا قطع درختان و تغییر کاربری آن را ندارد.

احمدآقایی همچنین تصریح کرد: دستگاه قضایی با کسانی که در پی تغییر کاربری این جنگل بوده و قصد تخریب آن را دارند با قاطعیت برخورد می کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.