حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۴۴
شناسه : 33085

 مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام پانزده خرداد صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین موحدی دادستان انتظامی قضات کشور، علی صالحی دادستان تهران و یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی وانقلاب تهران، برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین رضایی از پیشکسوتان دفاع مقدس در این مراسم گفت: فرهنگ شهادت و ایثار […]

پ
پ

 مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام پانزده خرداد صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین موحدی دادستان انتظامی قضات کشور، علی صالحی دادستان تهران و یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی وانقلاب تهران، برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی از پیشکسوتان دفاع مقدس در این مراسم گفت: فرهنگ شهادت و ایثار رایج در کشور، در راستای همان میراث‌ و تفکر حضرت زینب(س) است.

وی افزود: در فرهنگ دینی، اجتماعی و ایرانی مانند خیلی از انسان های دیگر از جنگ‌گریزان هستیم اما دفاع مقدس حادثه مهمی بود که دستاوردهای بزرگی هم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با اشاره به دیدگاه امام راحل و سردار دلها در خصوص جنگ عنوان کرد: باید به فرزندان و نسل جدید بگوییم، ما جنگ نکردیم بلکه دفاع کردیم و این دفاع، مقدس بود. ما برای مقابله با دشمن دست به جنایت و گناه نبردیم.

وی با تاکید بر اینکه معتقدیم هیچگاه نباید از پلکان حقانیت بیفتیم، افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و در زمان جنگ تحمیلی تاکنون هیچگاه از معیار حق گذر نکرده‌ایم و این مهم همواره مورد توجه مسئولان و تصمیم گیران نظام بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه دشمن به مردانگی امام راحل و رزمندگان دفاع مقدس معترف بود، افزود: اقامه حکومت حقه و استقرار حکومت دینی بسیار مهم است و نبرد ما همچنان در این مسیر ادامه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.