حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۰۸
شناسه : 33089

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی از افزایش ۸۱ درصدی جذب کمک های مردمی در راستای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومین مالی در ۶ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد. رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: مبلغ واریزی ها به حساب ستاد دیه استان […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی از افزایش ۸۱ درصدی جذب کمک های مردمی در راستای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومین مالی در ۶ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: مبلغ واریزی ها به حساب ستاد دیه استان مرکزی در شش ماهه اول سال گذشته ۲۸ میلیارد ریال بوده که این مبلغ در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ به رقم ۵۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: همزمان با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و با اعلام فراخوان کمک به آزادی زندانیان در این ایام برای آزادی این زندانیان با کمک خیرین نیک اندیش ۲۶ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان از زندان آزاد شدند .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در ادامه افزود : مبلغ کل بدهی این مددجویان ۲۱۴ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال بوده که از محل منابع مالی کمک های خیرین به ستاد دیه استان، گذشت شکات، پذیرش اعسار توسط قضات، اعطای تسهیلات از طریق بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و … تامین شده است .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پایان ضمن اعلام این خبر که در حال حاضر تعداد ۱۱۰ نفر از محکومین جرایم غیر عمد محکومیت های مالی دیه، مهریه و نفقه، در زندان های استان منتظر کمک های خیرین هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.