حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
شناسه : 33056

 با همت تیم مصالحه قصاص شورای حل اختلاف استان گیلان و در اجرای پویش ملی «به عشق حسین (ع) می بخشم» در آخرین روزهای ماه صفر یک محکوم به قصاص پس از تحمل ۸ سال حبس و انتظار اجرای حکم قصاص، با اعلام رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت. حجت الاسلام و المسلمین احمد […]

پ
پ

 با همت تیم مصالحه قصاص شورای حل اختلاف استان گیلان و در اجرای پویش ملی «به عشق حسین (ع) می بخشم» در آخرین روزهای ماه صفر یک محکوم به قصاص پس از تحمل ۸ سال حبس و انتظار اجرای حکم قصاص، با اعلام رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت.

حجت الاسلام و المسلمین احمد میرمحمدی پیرامون این پرونده اظهار کرد:  با تلاش دلسوزانه تیم مصالحه قصاص شورای حل اختلاف استان گیلان و برگزاری جلسات متعدد، در نهایت اولیای دم این پرونده در اجرای پویش ملی «به عشق حسین (ع) می بخشم» محکوم ۴۰ ساله را که از سال ۱۳۹۳ و پس از ارتکاب جرم در حبس به سر می‌برد به حرمت امام حسین علیه السلام بخشیدند.

رئیس توسعه حل اختلاف استان گیلان با اشاره به عشق مردم مومن ، متعهد و انقلابی به اهل بیت عصمت و طهارت و همچنین جایگاه ویژه صلح و سازش در فرهنگ غنی اسلامیِ مردم استان، تاکید کرد: پس از ارجاع این پرونده به شورای حل اختلاف استان، خانواده اولیای دم به حرمت ایام اربعین حسینی و در آخرین روزهای ماه صفر با پیوستن به پویش ملی «به عشق حسین (ع) می بخشم» از قصاص محکوم گذشته و بار دیگر عشق و ارادت خود را به آقا اباعبدالله الحسین (ع) نشان دادند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.