حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
شناسه : 32900

مجتبی قهرمانی اظهار کرد: این سیزدهمین سازش در پرونده‌های قصاص استان هرمزگان از ابتدای سال جاری است که همزمان با اربعین حسینی و با تلاش و پیگیری مسئولان قضایی، اعضای شورای حل اختلاف و مددکاران زندان بندرعباس موجب شد تا اولیای دم به حرمت این روز بزرگ و به دلیل ارادت به حضرت اباعبداللّه الحسین (ع) […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی اظهار کرد: این سیزدهمین سازش در پرونده‌های قصاص استان هرمزگان از ابتدای سال جاری است که همزمان با اربعین حسینی و با تلاش و پیگیری مسئولان قضایی، اعضای شورای حل اختلاف و مددکاران زندان بندرعباس موجب شد تا اولیای دم به حرمت این روز بزرگ و به دلیل ارادت به حضرت اباعبداللّه الحسین (ع) از قصاص محکوم این پرونده بگذرند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در نتیجه برگزاری نشست های متعدد قاضی اجرای احکام به همراه اعضای گروه جهادی و هیأت صلح شورای حل اختلاف زندان مرکزی بندرعباس با خانواده اولیای دم، رضایت آنها اخذ شد و در نتیجه، محکوم این پرونده پس از تحمل ۶ سال حبس از قصاص رهایی یافت.

قهرمانی در ادامه، گذشت اولیای دم در این پرونده قصاص را اقدامی بسیار ارزشمند، فداکارانه و در تأسی از سیره حضرت سیدالشهدا (ع) عنوان کرد و از تلاش‌ها و پیگیری‌های قاضی اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، صلح یاران شورای حل اختلاف، اعضای گروه جهادی اخذ رضایت در پرونده های قصاص و مددکاران زندان قدردانی نمود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین از فعالیت مضاعف مسئولان قضایی و اعضای شوراهای حل اختلاف این استان در ماه های محرم و صفر امسال و در راستای اجرای پویش «به عشق حسین (ع) می‌بخشم» نیز خبر داد و ابراز امیدواری کرد که اولیای دم در سایر پرونده‌های قصاص نیز با بزرگ منشی و گذشت به این پویش مردمی بپیوندند و به عشق امام حسین (ع) در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.