حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۵۹
شناسه : 32795

حسین رجبی در خصوص بازدید از شیرخوارگاه حلیمه قزوین، اظهارکرد: کودکانی که در این مراکز نگهداری می شوند نتیجه بسیاری از آسیب های اجتماعی هستند که خانواده آنها درگیر آن بوده و باید شرایطی فراهم شود، تا متحمل آسیب های دیگر نشوند. وی افزود: بدون شک حضور این کودکان در جمع یک خانواده شرایط باز […]

پ
پ

حسین رجبی در خصوص بازدید از شیرخوارگاه حلیمه قزوین، اظهارکرد: کودکانی که در این مراکز نگهداری می شوند نتیجه بسیاری از آسیب های اجتماعی هستند که خانواده آنها درگیر آن بوده و باید شرایطی فراهم شود، تا متحمل آسیب های دیگر نشوند.

وی افزود: بدون شک حضور این کودکان در جمع یک خانواده شرایط باز اجتماعی کردن آنها را فراهم می کند و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد و یقیناً نگهداری آنها در مراکز بهزیستی بخصوص در سنین بالاتر آسیب های روانی در پی خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر فرآیند قانونی برای صدور حکم عدم صلاحیت و اعطای فرزند خواندگی به متقاضیان بسیار طولانی است که این موضوع آسیب‌زا است.

رجبی با بیان اینکه بر اساس گزارشات بیش از ۵۰۰ خانواده در قزوین متقاضی فرزند خواندگی هستند، افزود: این جای امیدواری دارد، اما روند فرسایشی در این خصوص باید کاهش یافته و این کودکان از سنین پایین در نهاد خانواده پرورش پیدا کنند.

وی اعلام کرد: یکی از قضات دادسرای قزوین به عنوان نماینده ویژه دادستان در حوزه اطفال و کودکان تعیین شد، تا با پیگیری های قانونی روند صدور حکم عدم صلاحیت و اعطا فرزند خواندگی در راستای کاهش آسیب ها تسریع یافته و قطعاً این موضوع با جدیت در دستور کار قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین مرکز استان قزوین همچنین خاطرنشان کرد: ۳ شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های مربوط به سازمان بهزیستی در دادسرای قزوین مشخص شد و دادستان استان به عنوان مدعی العموم تمام قد از کودکان در معرض آسیب حمایت خواهد کرد.

در این بازدید معاون داستان، قضات شعب ویژه دادسرا در امور سازمان بهزیستی، نماینده دادستان در امور کودکان و اطفال، مدیرکل و کارشناسان سازمان بهزیستی استان قزوین نیز حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.