حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۵۸
شناسه : 32597

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: در راستای اجرای مصوبات نشست ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندان های استان هرمزگان، نسبت به اجرای آرای معوق صادره برای استفاده از پابند الکترونیک اقدام شد. وی در ادامه افزود: بر اساس مصوبه مذکور‌‌‌؛ قاضی دفتر رسیدگی به امور زندانیان مأموریت یافت با پیگیری از طریق اداره کل زندان های […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: در راستای اجرای مصوبات نشست ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندان های استان هرمزگان، نسبت به اجرای آرای معوق صادره برای استفاده از پابند الکترونیک اقدام شد.

وی در ادامه افزود: بر اساس مصوبه مذکور‌‌‌؛ قاضی دفتر رسیدگی به امور زندانیان مأموریت یافت با پیگیری از طریق اداره کل زندان های استان هرمزگان، زندان سما، شعب اجرای احکام و شعب دادگاه و محاکم استان جهت تسریع در اجرای احکام معوق در این خصوص اقدام کند.

قهرمانی خاطر نشان کرد: در نتیجه اجرای مصوبه مذکور و نصب ۱۱۴ عدد پابند الکترونیک از تاریخ ابلاغ مصوبه در دهم مردادماه ۱۴۰۱ تا دهم شهریور ماه، شاهد رشد بیش از ۱۰۰ درصدی استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان در مقایسه با مدت مشابه ماه قبل از آن هستیم.

وی همچنین بیان کرد: خوشبختانه با توجه آمار ارائه شده از سوی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، جایگاه زندان‌های استان هرمزگان بر اساس شاخص‌های نوزده گانه ارائه شده توسط قوه قضاییه ارتقاء یافته و این استان، رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: به منظور اجرای مفاد سند تحول قضایی و عمل به دستورات ریاست قوه قضاییه، یکی از مهمترین رویکرد‌های دستگاه قضایی استان، حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری است که به همین منظور برنامه بازدید‌های منظم، مستمر و هدفمند مسئولان و قضات از زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها برای تسریع در رسیدگی به مطالبات و مشکلات زندانیان و استفاده از مجازات های جایگزین حبس، به صورت مستمر، پیگیری و عملیاتی می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.