حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۲۹
شناسه : 32499

یک بانوی خیر یزدی در سالروز تولدش با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده‌های موجود در این ستاد با اهدا مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، بدهی ۶ زندانی محکوم مالی و جرایم غیرعمد (۵ زندانی مرد و ۱ زندانی زن) را پرداخت کرده و زمینه آزادی و بازگشت آن‌ها […]

پ
پ

یک بانوی خیر یزدی در سالروز تولدش با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده‌های موجود در این ستاد با اهدا مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، بدهی ۶ زندانی محکوم مالی و جرایم غیرعمد (۵ زندانی مرد و ۱ زندانی زن) را پرداخت کرده و زمینه آزادی و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده را فراهم کرد.

این بانوی نیکوکار ، گفت: از سال ۱۳۷۵ همراه با تعدادی از دوستان خود اقدام به راه اندازی یک خیریه کردیم و در حال حاضر ۷۹ خانواده نیازمند تحت پوشش این خیریه هستند.

 وی افزود: تلاش ما در این خیریه جهت «تهیه و اهدای جهزیه و سیسمونی، لوازم التحریر، بسته‌های کمک معیشتی و …» برای افراد نیازمند و تحت پوشش بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.